Moi taas!!

Olen inhonnut - ei - en ole koskaan oppinut kunnolla virkkaamaan ja sen vuoksi se on ollut minulle aina suuri haaste ja epämiellyttävä aloittaa kun tekeleet näyttivät suorastaan hirveiltä ja ei niitä voinut missään käyttää. 

Olen tässä blogeja selaillessa törmännyt monta kertaa virkattuihin mattoihin.  Ne näyttää todella kivoilta ja pehmeiltä. 

Minäkin haluan!!!

No mutta eihän siinä kun rupeaa vain tekemään.  Yritin etsiä helppoa ohjetta ja olipahan työn ja tuskan takana... kun ei nyt ihan mikä tahaansa ohje tähän kalloon uppoa :)

Vihdoinkin löysin ohjeen kuvien kera ja nyt minä sitten kokeilen ensimmäistä kertaa elämässäni saada aikaan sellaisen virkatun tavaran jonka voisi laittaa esille!  Haastetta kerrakseen :) 

Kuvia laittelen kunhan tästä alusta pidemmälle pääsen!

Saa tsempata :)

 

Nyt on muutama päivä mennyt ja joudun hieman purkamaan sitä kun näyttäisi siltä, että liian hitaasti olen lisännyt silmukoita kierrosten aikana... no mutta joka tapauksessa... tässä on minun lupaava alku :)

IMG_0637.jpg

ja ohje jonka minäkin tajusin löytyy täältä:

(lupa ohjeen linkittämiseen on)  http://hellajahoukutus.blogspot.fi/2013/11/virkkaa-matto.html

jospa josaain vaiheessa voisin vielä laittaa kuvan lopputuloksestakin....